به وب سایت برق صنعتی الکترومجد خوش آمدید.

تابلو موتور خانه

تابلو برق موتورخانه جهت راه اندازی صحیح الکتروموتورها با حفاظت کامل تولید می شود. این نوع از تابلو برق موارد استفاده فراوانی دارد که در مکان های مختلف از آن ها جهت راه اندازی انواع الکتروموتورها (MCC)، دیگ بخار و مشعل ها استفاده می کنند تا کنترل به درستی و بدون دخالت نیروی انسانی به صورت کاملا اتوماتیک انجام شود. حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد تجهیزات استفاده شده در تابلو  برق موتور خانه جهت را ه اندازی موتورهای الکتریکی میباشد و مابقی تجهیزات مربوط به روشنایی و موارد دیگر میباشد.

تابلو‌های برق را می‌توان از جنبه‌های گوناگون تقسیم بندی نمود که مهمترین این تقسیم بندی‌ها بر اساس ولتاژ نامی تجهیزات و تابلو است. تابلو‌هایی که تجهیزات آن‌ها دارای ولتاژ حداکثر تا ۱ کیلو ولت می‌باشند، در بخش فشار ضعیف قرار می‌گیرند و ولتاژ نامی بالاتر از یک کیلو ولت را در بخش فشار متوسط قرار می‌دهند که به طور معمول تجهیزات حداکثر تا ۳۶ کیلو ولت درون سلول قرار داده می‌شود.

این تابلو در انواع ایستاده ، دیواری توکار ، روکار و بارانی ساخته میشوند. حفاظت این نوع تابلوها بر اساس منطقه مورد استفاده از لحاظ جغرافیایی و جوی تعیین میگردد  داخل این تابلوها درایوهای راه انداز موتور های الکتریکی نصب میشود که خنک سازی آن با توجه به دمای جوی و مکان جغرافیایی آن تعیین میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*